Monday, March 14, 2016

Penulisan… : Wordpress backup

Aku suka menulis.. sejak bila aku pun dh lupa. Cuma lepas SPM, aku makin jauh dengan penulisan. Kehidupan sbg mahasiswa fakulti Sains Komputer di UTM membuatkan aku jarang menulis. Cuma kadang2 ada jugak menulis puisi untuk koleksi sendiri. Selainnya? Dengan pelbagai bahasa komputer… C, C++, PHP, ASP, OpenGL, Perl-CGI, VB dan byk lagi..

Abis belajar, aku kerja di research team.. patutnya peluang lebih valid bg aku menulis semula.. tp rupanya skill aku dgn komputer lebih diperlukan… aku menulis juga, cuma utk blog dan email utk kengkawan. Skrg, aku dlm fasa baru dalam kehidupan. Bos baru dtg. Dengan x-bos yg dulu, banyak yg aku pelajari.. terlalu banyak yg aku amati. Kecintaan beliau terhadap ilmu, pengaruhi aku secara x lansung. Minat membaca semakin dalam… juga kajian terhadap pelbagai terms dlm kehidupan..

Jadi, blog ni aku wujudkn utk menulis. Aku akan menulis seberapa kerap yg boleh tentang apa yg aku baca.. tentang apa yg aku tahu. Cara ini aku gunakan utk berkongsi ilmu yg aku perolehi. Harapnya membawa kebaikan.. InsyaAllah…

About this entry

No comments:

Post a Comment