Sunday, August 29, 2010

sayang dia

Saya sgt sayang pd dia. Semakin hari makin bertambah2 perasaan rindu pd dia. Kalau ada masalah, dia sudi mendengar penuh sabar. Kalau diminta, dia akan memberi cadangan penyelesaian terbaik. Dia selalu kata dia tak pandai bermain kata, tapi hati ini selalu rasa bahagia mendengar celotehnya. Bila teringat, buat saya tersenyum sendiri ;)

Kadangkala saya terasa dia lebih memahami dan mengenali perangai diri ini... Sebab itu saya sgt sayang pdnya.. Saya berdoa semoga dia berada disisi saya selama-lamanya.. selagi sy bernyawa. Saya juga akan cuba yg terbaik, agar dia pun rasa bahagia ketika bersama saya =) InsyaAllah... semoga dipermudahkan. Sesungguhnya Dia Yang Maha Mengetahui apa yg terbaik utk hamba-hambanya..

Terima kasih Ya Allah, atas semua anugerah yg telah kau berikan, untuk yg selalu aku rasakan..dan yang masih menjadi rahsia-Mu untuk masa yg mendatang.... Aminn..

No comments:

Post a Comment